Why print? How it boosts business? (PL)
Dlaczego druk sprzedaje?
Dlaczego druk sprzedaje? Opowiada Cezary Lech Partner & SEO Director MaxROY.agency, dyrektor marketingu MaxROY.agency i GoldPosition.pl, redaktor sprawny.marketing.
Personalizacja w druku
Kolejny filmik z serii #Drukjakoskutecznykanałreklamowy. Tym razem Maciej Kautz, podsumowując prelekcję Bartosza Mateji, podkreśla nowoczesne możliwości Prografix: direct marketing w druku danych zmiennych. Dzięki personalizacji w treści oraz ilustracji klienci Prografix komunikują się z konsumentami w indywidualny i scustomizowany sposób. Chcesz wiedzieć więcej?
Łukasz Młynarz z Abatec o zaletach druku
Druk to przyszłość, personalizacja w druku – efektywny kanał bezpośredniej komunikacji z klientem. O #Drukjakoskutecznykanałreklamowy rozważa Lukasz Mlynarz, Marketing & Export Sales Support w Abatec.